وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

تور ماهیگیری دبی
Fishing Tours  Dubai

در تور دبی میتوانید لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده تجربه کنید . خوشبختانه در این شهر برای تمام سنین و سلایق سرگرمی وجود دارد . مراکز تفریحی دبی به گردشگران این  فرصت را میدهند که تعطیلات بینظیری را تجربه کنند و با خاطرات خوشی به وطن خود برگردند . یکی از تفریحات در دبی تور ماهیگیری ست . ماهیگیری برای حرفه ای و غیر حرفه ای ها هیجانات خاص خودش را دارد و این تفریح در دبی با لذت غیرقابل وصفی همراه است .

تور ماهیگیری در دبی

اگر به تفریح در زیر آفتاب و ماهیگیری علاقه دارید حتما تور ماهیگیری دبی رو انتخاب کنید . با انتخاب این تور که از سال 2010 در دبی رواج پیدا کرده می توانید از آفتاب در یا و نسیم اقیانوس لذت ببرید و یک تعطیلات رویایی داشته باشید . اگر تا بحال ماهیگیری نکرده اید و یا ماهیگیر حرفه ای نیستید باز هم میتوانید در این تور تفریحی دبی شرکت کنید چرا که افرادی در کنار شما هستند که به شما آموزش خواهند داد .

تور ماهیگیری دبی

خدمات تورهای ماهیگیری دبی بر اساس شرکت ارائه دهنده تور متفاوت است . بعضی از تورها در 5 کیلومتری شهر و تنها 4-5 ساعته هستند و بعضی تورها در 45 کیلومتری شمال دبی و از صبح زود شروع شده و تا غروب ادامه دارند . علاقمندها میتوانند ماهیگیری عمق ۲۵ تا ۴۵ متری دریا را تجربه کنند  . در این تور می توانید شاه ماهی ، ماهی تن و یا هامور صید کنید . بعضی از تورها هنگام غروب آفتاب شما را به جزیره حمدان که مشرف به برج الخلیفه ، برج العرب و ساحل جمیرا است می برند و در آنجا هم میتوانید از منظره زیبا استفاده کنین و به ماهیگیری خود ادامه دهید .

تور ماهیگیری دبی

بهتر است بدانید در تور ماهیگیری دبی :

تمامی قایق ها مجهز به سیستم GPS هستند
تماهی قایق ها دارای تجهیزات ایمنی و غواصی میباشند .
آب، یخ، نوشابه و نوشیدنی های دیگر در قایق ها موجود است .

تور ماهیگیری در دبی

تور ماهیگیری دبی

میتوانید تور ماهیگیری را در تور دبی نوروز 95  تجربه کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394برچسب:, | 17:0 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب